Mavrična voščilnica #1

Živijo,

za danes sem pripravila mavrično rojstnodnevno voščilnico. Navdih sem dobila pri  kajcyika.crafts, ko je naredila voščilnico z ostanki papirja.
               

-Metuljčki so izdelani s pomočjo Sizzixove Bigz plošče ˝Everyday essentials˝(660515)
-Embosing na metuljčkih sem naredila z emosing srajčko iz X-cut ˝delicate flourishes˝
-Napis ˝Vse najboljše˝ je iz Najlepšega para
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VOŠČILNICO PRIJAVLJAM:
-NAJLEPŠI PAR-Ko me inspirira...#63

2 komentarji:

  1. Tvoja mavrica, ujeta v krog mi je nadvse všeč! Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep mavrični krog, ki ga dopolnjujeta metulja. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši